úvodní stránka  |  o nás  |  kontakty  
KOVOOBRÁBĚCÍ STROJE PRO AUTOOPRAVNY KOVOOBRÁBĚCÍ STROJE PRO AUTOOPRAVNY
Ceník  


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Soustruh na brzdové kotouče osobních automobilů Canvik A5/M5



Speciální soustruh pro provádění vysoce kvalitní úpravy povrchu a přesné tloušťky brzdových kotoučů osobních a lehkých užitkových automobilů a odstranění jejich nevyváženosti i boční házivosti přímo na vozidle bez demontáže kotoučů. Odstraněním házivosti kotoučů zmizí pulzace, obvodové zadrhávání destiček, různé nežádoucí zvuky apod. Po obrobení činí boční házivost zpravidla max. 5-10 mikronů a odchylka tloušťky max. 2 mikrony.
Typ Canvik A5 provádí paralelní obrábění obou stran kotouče s přesností prvovýroby (příp. vyšší), má AUTOMATICKÝ posuv nože do záběru a zpět a s možností plynule proměnné rychlosti posuvu. Typ Canvik M5 má MANUÁLNÍ nebo AUTOMATICKÝ posuv nože do záběru a zpět a s možností plynule proměnné rychlosti posuvu.
Rychlé a snadné spojení přenosné jednotky prostřednictví univerzálních adaptérů se soustruhem brzdových kotoučů A5 resp. M5 a patentovaný flexibilní převodový systém zajišťují snadnou obsluhu, šetří čas přípravy a zvyšuje tak produktivitu vašeho autoservisu. Přehledný ovládací panel zajišťuje plnou kontrolu jednotlivých operací.
Speciální soustruh Canvik A5 resp. M5 doporučuje řada renomovaných výrobců automobilů.

Nejrychlejší soustruh brzdových kotoučů na světě! Patentovaný model.

Parametry:
napájení 230V/50Hz/0,3kW, hmotnost 39 kg, max.délka posuvu 88 mm, max. šířka/tloušťka disku 40mm, max. hloubka záběru na stranu 0,2 mm.







Soustruh na brzdové kotouče nákladních automobilů/BUSů Canvik T5

 

Speciální soustruh pro provádění vysoce kvalitní úpravy povrchu a přesné tloušťky brzdových kotoučů nákladních automobilů, autobusů, návěsů apod. a odstranění jejich nevyváženosti i boční házivosti přímo na vozidle bez demontáže kotoučů. Odstraněním házivosti kotoučů zmizí pulzace, obvodové zadrhávání destiček, různé nežádoucí zvuky apod.
Přístroj provádí současné obrábění obou stran kotouče s přesností prvovýroby (příp. vyšší), s automatickým posuvem nože do záběru a zpět a s možností plynule proměnné rychlosti posuvu. Přenos krotícího momentu mezi mobilní stojan s pohonem a soustružící hlavou je zajišťen ocelovým lankem uloženým ve flexibilní hadici.  Opracování brzdových kotoučů speciálním soustruhem doporučuje řada renomovaných výrobců automobilů.

Parametry:
soustruh - max.pracovní délka/zdvih 100 mm, max.tloušťka brzdového kotouče 55 mm, max.hloubka úběru 0,15 mm/stranu, nastavení nože 0,05 mm/dílek stupnice, rychlost posuvu 0-0,217 mm při 129 otáčkách za minutu, pohonný elektromotor 230 V, 0,37 kW, rychlost otáčení 66 nebo 129 min-1, hmotnost 14,5 kg (komplet s nástroji), hmotnost podstavce 33 kg (pohon-motor/převody).






© 2024 Jaroslav Štemberk - AUTOSERVA
stemberk@autoserva.cz, tel: 261 215 394


akce Beta 2024

závazné podmínky pro zpracovávání osobních údajů v Autoserva dle GDPR

12.2.2016 Kit pro detekci úniků v systémech vozidel UV lampa NOVINKA v Akční zaváděcí ceně za poloviční cenu konkurenčních výrobků

cejchovaný pneuhustič se schválením ministerstva dopravy pro měření ve stanicích STK

Pro úsporu Vašich spotřebních nákladů brousíme na speciální profesionální brusce frézky k odvrtávačkám bodových svárů v kvalitě jako nové za cenu 130,- Kč bez DPH





 
 
Napište nám